Categorieën
Superparel kortingsregeling Maandactie Griffin Cadeaubon
Nieuwsbrief
* E-mail adres
Aanmelden Afmelden
Onze vermelding op http://www.keurmerk.info
EMOTA - The European eCommerce and Omni Channel Trade Association
Retourbeleid Superparel.nl

RETOURBELEID SUPERPAREL.NL

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Oorbellen/oorhaakjes mogen vanuit hygiënisch oogpunt niet worden geruild. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''

Voor het retourneren van goederen dient u gebruik te maken van de retourbon die u hier kunt downloaden: retourbon.pdf. Zie voor de voorwaarden ons RETOURBELEID onderaan deze pagina.

Print de retourbon uit, vul de gegevens in en stuur deze, met de retour te zenden goederen, aan:

Superparel.nl
t.a.v. Bettine Rikers
Emmastraat 52
6245 HZ Eijsden

 
De klant wordt verzocht geleverde artikelen zo snel mogelijk te controleren; reclames kunnen binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling bij ons worden ingediend. Klachten dienen in ieder geval altijd te worden ingediend vóórdat de artikelen verwerkt worden; als u de materialen eenmaal verwerkt heeft, kunnen wij geen verantwoording voor gebreken en eventuele kleurverschillen aanvaarden.

 Heeft u klachten over een door ons geleverd artikel neem dan contact met ons op. Wij nemen uw klacht in behandeling en zoeken zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 werkdagen naar een oplossing. U wordt per email op de hoogte gebracht van een eventuele oplossing van uw klacht. Meer informatie vindt u op onze homepage onder "Informatie - klachtenafhandeling". Klik hier voor informatie over klachtenafhandeling.
 

 Niet goed – geld terug
Als een artikel niet goed is of verkeerd is geleverd, wordt het zo spoedig mogelijk nageleverd dan wel het aankoopbedrag terugbetaald. Het artikel moet vanzelfsprekend onbeschadigd zijn. Indien mogelijk zien wij het artikel graag  in originele verpakking retour.
 

Artikelen ruilen
De artikelen mogen binnen 14 dagen geruild worden, mits de artikelen onbeschadigd zijn. Uitgezonderd zijn artikelen die speciaal voor u zijn bewerkt, bijvoorbeeld op maat gemaakt, op maat besteld of op kleur gemengd. Oorbellen/oorhaakjes mogen vanuit hygiënisch oogpunt niet worden geruild. Binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending wordt het verschuldigde bedrag van de retourzending aan u overgemaakt. Retourzendingen dienen altijd goed verpakt te zijn en voorzien zijn van naam, adres en reden retourzending.
Bij retourzending dient u gebruik te maken van onze retourbon, die u aan het begin van deze pagina kunt downloaden.