Categorieën
Superparel kortingsregeling Maandactie Griffin Cadeaubon
Nieuwsbrief
* E-mail adres
Aanmelden Afmelden
Onze vermelding op http://www.keurmerk.info
EMOTA - The European eCommerce and Omni Channel Trade Association
Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening, zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht  aan de afdeling klantcontact aan ons door te geven. Dit kan per email, post of telefonisch. Onder de rubriek "contact" op onze homepage vindt u onze gegevens. Klik hier voor onze contactgegevens.

Onze afdeling klantcontact zal uw klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid uw klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Superparel.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).